سرخط خبرها

شکایت شاکی‌ترین مرد جهان از گینس

  • کد خبر: ۸۳۵۱۰
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
شکایت شاکی‌ترین مرد جهان از گینس
جاناتان لی ریچس؛ تعداد پرونده‌هایی که به وسیله او در دادگاه‌های مختلف جریان پیدا کرده، قریب به ۲۶۰۰ عدد است!

راستگو | شهرآرانیوز؛ افراد عجیب غریب بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که ممکن است درباره آن‌ها شنیده یا خوانده باشید. اینجا می‌خواهیم از جاناتان لی ریچس بنویسیم. او را دعوایی‌ترین آدم جهان می‌نامند! این مرد جوان اولین پرونده شکایتش را علیه مادرش تشکیل داده بود.

او در این شکایت گفت: «مادرش به خوبی از او مراقبت نکرده است.» جاناتان در این پرونده برنده شد و ۲۰ هزار دلار غرامت دریافت کرد. پس از پیروزی در این پرونده، مرد جوان علیه دوست، استاد، همسایه، اقوام، نامزد، پلیس، قاضی، شرکت‌های معروف و حتی جورج بوش، رئیس جمهور وقت آمریکا، پرونده تشکیل داد. تاکنون تعداد پرونده‌هایی که به وسیله او در دادگاه‌های مختلف جریان پیدا کرده، قریب به ۲۶۰۰ عدد است!

نام جاناتان لی ریچس نیز در کتاب گینس ثبت شده است که البته این اتفاق برای گینسی‌ها هم دردسرساز شد تا بعد‌ها جاناتان لی ریچس علیه کتاب گینس هم شکایت کند. علت شکایتش هم جالب است، جاناتان ادعا کرده بود که چرا زندگی شخصی اش بدون اجازه او در کتاب چاپ شده است. باور نکردنی است، ولی این مرد تاکنون نزدیک به ۸ میلیون دلار خسارت و غرامت در پرونده‌ها به دست آورده است.

این پایان ماجرا نیست، شهرتش باعث شد تا به یک برنامه تلویزیونی دعوت شود، مجری برنامه پرسید: «چه دلیلی وجود دارد که حتی پس از این همه شهرت شما تنها زندگی می‌کنید و کسی نیست که شما را دوست داشته باشد؟» با این سوال مجری مردم همیشه شاکی خندید و تمام! البته همه چیز به همان جا ختم نشد. پس از آن، مرد جوان مثل همیشه دست به کاغذ شد و از کانال تلویزیونی به دلیل بی حرمتی شکایت کرد تا این بار ۵۰ هزار دلار غرامت دریافت کند؛ البته همه داستان شیرین و پر پول جلو نرفت، او پس از شکایت‌های فراوانش از افراد معروف و مشهور مثل رئیس جمهور آمریکا و مؤسس شرکت اپل استیو جابز، محکوم به کلاهبرداری شد. قاضی دادگاه فعالیت هایش را تبلیغاتی برای جلب توجه رسانه‌ها دانست.

هنگامی که جاناتان محکومیت ده ساله زندان خود را در سی وپنج سالگی به پایان رساند، به عنوان پرکارترین وکیل زندان در همه دوران شهرت یافت.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از شکایت‌های او ۵۰ صفحه است و از افلاطون، نوستراداموس، چه گوارا، جیمز هوفا، راهبان مخالف بودایی، بازماندگان هولوکاست، بنای یادبود لینکلن، برج ایفل، هیتلر، امپراتوری روم، مسیر آپالاچی، جام مقدس و خدایان شمال اروپا شکایت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->